2024-ben a vendéglátóhelyek vezetői kaptak egy új feladatot, ami nem más, mint az adatszolgáltatás a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ felé. Ez hivatalosan rövidítve az NTAK adatszolgáltatás. Sokaknak ez csak egy nyűg, kötelező rossz, amit valahogy meg kell oldani. Vajon tényleg csak ennyiről lenne szó?
AZ NTAK ADATSZOLGÁLTATÁS MEGOLDÁSAI
Ezt a típusú adatszolgáltatást kétféle módon lehet megoldani:
1. Ingyenes szoftver
A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ biztosít egy szoftvert, ami a Vendégem névre hallgat. A Vendégem-et csak a 12-50 millió nettó árbevételű cégek használhatják. Akinek ennél nagyobb annak kötelező a fizetős szoftverek egyikét igénybe vennie. A Vendégemnek pozitívuma, hogy ingyenesen használható, de sajnos sokszor túlterhelt a rendszere és lefagy. Ilyenkor jöhet a retro módszer: az eladó tollat és papírt ragad és minden értékesítés minden elemét leírja. Amint újra működik a rendszer fel kell vinni ezeket a termékeket utólagos adatszolgáltatással.
2. Külső, fizetős szoftverek
Több cég foglalkozik vendéglátó szoftverrel, amibe integrálták az NTAK adatszolgáltatást. Általában naprakészek ezek a szoftverek és a hozzá kapcsolódó szolgáltatás is megfelelő. Hátrányuk, hogy sokszor jótállási szerződést iratnak alá az óvatlan ügyféllel. Továbbá a terminálokat sokszor csak bérelni lehet, megvásárolni nem, így összességében a vételár többszörösét fizeti ki a felhasználó. Több ilyen szoftverekkel dolgozó cég az adóügyi részben nem tud segíteni, azaz pénztárgépekkel, adóügyi blokknyomtatókkal nem foglalkoznak.
A MI MEGOLDÁSUNK
Cégünk több mint 30 éve segít ügyfeleinek a számukra legtökéletesebb kasszarendszerek kiépítésében. Vendéglátó üzleteknek szakértelmünkkel személyre szabottan tudjuk összeállítani a tökéletes rendszert, ezzel megkönnyítve az adatszolgáltatást. Olyan rendszert tudunk kínálni, ami tartalmaz egy POS terminált rajta egy intuitív és az NTAK adatszolgáltatást megkönnyítő vendéglátószoftverrel, valamint igény szerint adóügyi blokknyomtatóval, pénztárgéppel és egyéb speciális kiegészítőkkel. Az elavult QR-kódolvasóval történő adatátvitel helyett, vezetékkel, vagy vezetéknélkül Bluetooth segítségével kínáljuk rendszerünket.
Fontos, hogy miután összeállítjuk a rendszert részletesen be is mutatjuk a működését. Az átadása után sem engedjük el ügyfeleink kezét, telefonon válaszolunk minden felmerülő kérdésre, valamint az éves felülvizsgálatokat is el tudjuk végezni a későbbiekben.
Megoldást kínálunk kis vendéglátóhelyeknek, legyen szó fagylaltozóról, büféről, egészen nagy éttermekig. Mindenkinek személyre szabottan alakítjuk ki az eladói környezetét egy egyszerű POS rendszertől kezdve több pincér és konyhai blokknyomtatóval ellátott rendszerig.
Amit kínálunk:
- Modern, gyors, személyre szabható szoftver, ami észrevétlenül küldi az eladott termékeket az NTAK-nak
- Nincs hűségidő
- Ingyenes próbahónap
- Technikai segítségnyújtás
- Rugalmas, személyre szabott rendszerösszeállítás
- Széles termékkínálat
- QR-kód mentes adatátvitel
- Mérleg kapcsolat
- ÁFA-s számla kiállítás
- Raktárkészlet, alapanyag kezelés
- Konyhai-pincérblokk nyomtatás
- Pénztárgép, AEE nyomtató kapcsolat
Keress minket bizalommal az alábbi elérhetőségeken:
Így is ismerheted: n-tak, entak, adatszolgáltatás